Miorita plânge

Mă gândesc asa călareLa o altă formă, stare.

Bertolt Brecht intr-un roman

,,cinci parale,, si un ban

Spune cum Fritz pleacă la război

Si se întorcea fără un picior cu un oboi.

Sorescu in ,,trei Dinți din fată,,

Spune cum Ducu

In prima lui zi de profesorat

Se trezește cu un corn de bou in stomac.

Inceput de cărti cu greutate,

Ce noi le-am rumegat pe toate.

Ce a făcut diferența din literatură?

Mă gândesc cum Baudelaire ar fi spus in primul caz

Cum Jean, asa un tânăr frumos,

Merge să apere patria si glia voios

Apoi când A este in noapte, el

Se intoarce șchiop de fel.
Diferențe mari pe care noi in amalgam

Le-am concentrat in gand sărman

Si nu ne-am dat seama că in conștiință

Miorița plânge si nu avem voință.

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

