De a iubirii lavă am să mor

Da, dragii mei,
să vă trăiți viața cum crede fiecare de cuvință.
Pădurea se stinge de frig,
între acum și ieri întinderi de credință
viața este libertatea de a fi.
Iubirea se amplifică cu vântul
copacii se înclină spre pământ
doar clipa ce-i aleasă, doar cuvântul,
da, dragii mei, atât cât noi vom fi.

În orice seară o ascult cum cântă
privighetoarea freamătă cu vers
prin muzică auzul parcă luptă
cu adierea unei primăveri sau veri.
Oceanul poartă gândurile toate
le spală cu o spumă de iubiri,
dintre nimic și tot, și dintre toate,
da, dragii mei, avem miros de tei.

Când mă frământ,
un cozonac în tavă
la focul din cuptor mă coc,
aprins în a iubirii lavă
de a iubirii lavă am să mor.

img_0674

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

