Doar luna

Prin fereastra deschisă se arată luna
pentru că am dreptul la paradisul meu,
pentru că doar noaptea are un gând
paradisul naște amintirea unui sunt.

Am văzut umbra unui destin peste rotund
se adunau vocile ca un cântec
și atunci m-am speriat,
eu nu mai aveam vuiet.

Nu este așa, așa și este
sufletul de frumos se izbește,
și ca o boare de frig
afară se trezește și lovește arid.

Și, și… nu mai există consolare
în exilul meu, doar eu, atârn de întrebare.
Amintirea, draga de ea,
este aici în inima mea
și doar luna s-a oprit
în privirea de iubit.

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

