Dorule de ce ești trist

Fără să vreau, sudul meu a fost înlocuit de nord
peste întinderea de sare am trecut un pod,
mergând așa agale peste zare
am întâlnit o pasăre cântătoare
care mă vrăjea ca și când
eram asuprit de propriul meu gând,
ca și când, ca și când…
mă loveam de umbra unui bine
ce rătăcea din vechime.

Apoi ningea și începuse mistic
să curgă un cuvânt din nor eufemistic,
impudic pe josnicul meu pat
ca o perdea mânjită de tabac.

Dorule de ce ești trist?
Cine plânge-ncet, dar țipă?
Am căzut din pod pe prispă!

wp-image-1469223100jpg.jpg

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

