Lumina cade a iubire

Când dormi nu dorm, zâmbești zâmbesc,
când geana ta mă atinge cu o clipire
eu zac de dorul să te învelesc
cu o sărutare, ărutare, tare…
ca să nu vorbesc.
O, și cât din cât se face rai
și cât din mine este primăvară
când știu că dorm învelit de o stea afară
peste un zâmbet ca firul de plumb
ce atârnă pe umărul meu stâng.

Și când mă gândesc că mâine e noapte
o noapte de zi sau o noapte de noapte,
sau o întindere de întuneric peste lumină
într-o floare cu fotosinteza nubilă.

Nu mă asculți… deși cade lumina:
vertical, orizontal și mai presus de tot, a întuneric.

wp-image-1469223100jpg.jpg

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

