Doar eu pot să te sărut

Ca o armată trec secundele prin mine,
Te uită la mine cum se petrec.
Dintre toate păsările ce zboară
Doar ele întrec!
La coborârea întunericului
Lumina se agață de copaci,
E mult întuneric în lumină
Sau invers și o iau de la cap.

De unde să încep și cât am început
Să colind în trecut,
Așa cum fluturele trece prin vierme
Doar steaua roșie trece prin ochiul meu,
Iar eu, iar Eu…
Doar Eu pot să te sărut!

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

