Ce este floarea

Ce este floarea? 

Am întrebat universul.

Eu nu știu nici acum, eu nu știu de ce,

din culoarea și mirosul ei

frumusețea izvorăște curată

ca lacrima de fată.
S-ar putea să fie simbolul ființei mele

alăturat de speranță

peste luciul adormit din dorul de a fi,

iubirea zbuciumului întâi

din frumosul ceresc

adunat în iubesc,

sau zborul virtual spre înălțimi

al ochiului prizonier divin.
S-ar putea?

Dar privind-o, pe ea privind-o,

imagine ce se întoarce curată

să cred că sunt eu, sau tu,

sau singura poartă

prin care sufletul se întoarce regăsit

în frumosul din iubit.
Ce este floarea?

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

