Ochii ei verzi

Mergeam pe stradă și un gând hoinar

mă colinda cu ură, 

iar imaginea

se alătura cu fiecare clipă

ca osândă.
Am auzit când fiica unui mare scriitor

a vorbit despre ultimile cuvinte ale acelui Om,

,,poate că astăzi este ultima zi

când sunt aici printre vii”

Cutremurător și crud, poate…

acest poate, sfârșit de alt început.

Această conștientizare ca ultim semn

al somnului etern.
E iarnă, frigul mă pătrunde

în negre gânduri și profunde

în adâncimea golului aud

pribegia gândului surd.
Mă opresc și mă gândesc la ochii verzi

și mă gândesc la frumusețea vieții,

pe care au cântat-o toți poieții,

și mă gândesc și mă gândesc

la ochii iubitei, verzi.

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

