Fără să fie, este

Deodată mi s-a schimbat paharul

cu o floare de crin,

de aceea scriu această scrisoare

ca să te respir.

Şi eram atât de distrat când priveam

încât nu vedeam,

şi mă uitam la un fluture

ce zbura fără să mă supere.

Atunci am înţeles un vers

sinceritatea este un virus

minciuna o poveste,

doar că tu mă minţi frumos

iar eu beau din floarea de crin

povestea sofiştilor, o filosofie întreagă

scrisă şi rescrisă pe un pergament

din această scrisoare, permanent.

IMG_0495

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

