Spre dimineaț

Spre dimineață m-am trezit

deodată vertical ca un cal alergat

fugărit de o spaimă albă

înegrit de o iarnă caldă.

M-am speriat, lac secat

și mă uitam așa în sus

iar apa lui încet doar m-a sedus,

cu ce apoi rămase

picături și păsări mă zburase

când tot așa în jos zburând

m-am înecat în cuvânt cu stropi de vânt.

Doar așa, doar așa,

am reușit să mă ridic din apă

să mă înec cu aer

și să adorm în pământul visului meu.

Și visul are pământul lui

cum păsările au văzduhul

așa cum și noi ne avem pe noi în vis.

img_0661

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

