Dușman fără de ură

Caut o sabie, cine are o sabie pentru mine?

Eu am pierdut speranța unei bătălii

munții sunt aplecați și pustii

soarele a fost îngrămădit în ochii mei,

eu orb cer iertare de la zei.

Noaptea adoarme cu mine

luna străbate peste coline

iar a te stăpânii, înseamnă vitejie,

decât vitejia prin mârlănie.

Să știi pe cine lovești, când lovești,

dar dacă te stăpânești…

hai stăpânește furia

să nu te cuprindă funia.
De singurul copac ce a rămas

am găsit un ștreang, pripas.

Urmează calea, îmi spun,

și treci pe lângă ideea de acum

și treci de dușman fără de ură

dar nu pe lângă unul ce -ți face dispreț. Jură!

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

