La școala lui ,,codoi”

Am fost la școala lui codoi

cu nume mari împart la doi,

unde am învățat cu o opincă

că viața-i scurtă.

Apoi am fost la școală de savanți

,,tescani, tescani,, și doi talanți,

unde se sparg testicole în două

pentru o șubă dacă plouă.

În toate școlile am fost

dar ca acum școala de hoți,

unde se cumpără cumetria

,,davai simbria”.

La școala lui traian am fost,

traian cel mare cu nepoți,

cu patru fini, finuți și alții

ce au intrat nerușinații.

Dar mă opresc nu merg la școli

savanții sunt la colț în cor,

au funeriu la funebru

și boculeț la mano-negru.

img_0661

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

