Am mers

Încă nu pot să plâng

sau să înalţ o rugă,

înlăuntrul meu se joacă a nuntă

ce a poposit în crâng.

Uşile iubirilor mele

au fost deschise

cotrobăite, risipite,

cu incantaţii şi inele

cu plâns şi ,,jele”

fericiri trecătoare

apoi chemare.

Eu nu pot să plâng

armura mea a fost fermecată

de cântul adus de o fată,

ce a mângâiat al meu gând

cu al său cuvânt.

Nu pot să plâng, dar râd…!

Au înflorit pomii şi florile

viaţa are un sens,

un drum asemeni norilor,

şi am mers.

 

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

