Demo-crație

Casa mea nu este acolo
și nici acolo, 
am fost adoptat în casa din deal

am fugit din casa mea

urmărit de ură profundă,

urmărit de o haită râioasă

ce și astăzi își fac câte o casă.

Cum spuneam, locuiesc în mine,

Mine de sare și cărbune,

de fier, de cer, de abis efemer.

Știu aici nu mă caută nimeni,

nu am identitate,

dar când vin în fosta casă a mea

am frică.

Microfoanele pierdute prin iarbă

și prin care am fost cenzurat

le găsesc tot acolo,

în acești frumoși ani de ,,democrație”.

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

