Nu se poate

Nu se poate leule stingher

să adorm la coama unui nor

apoi să vreau să zbor

cu o sete de văzduh

dincolo din ce-am văzut.

Nu se poate…!

Vezi tu, toate florile înmugurite

din pomul poamelor sunt adunate

de un înger ce mă priveşte

în povestea ce nu este.

Şi apoi, apoi prin şi

înainte de a fi

mă sprijineam de vocea aerului

ba nu, eu împingeam aerul

la capătul vederii mele

cu o dinamică ce se vrea avere

ca un fel de adevăr

peste frunzele de măr.

Au înflorit merii,

o bogăţie adormită în visare

ce nu se poate. Mă tresare.

img_0604

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

