Dintâi

În fibra gândului o adiere ca o amnezie de dragoste
Am mințit, adică nu e posibil de altceva, 
Un altceva legat de ceva de la un necunoscut

Către o necunoscută ce se amestecă în carnea crudă

Cu o lacrimă ce-i grea. Am mințit trece noaptea,

Se aude răsăritul, un flash ca un întunecat orgoliu

Al zilei dintâi al visului și gândului.

Apoi am mințit că sunt prezent în fibra iubirii

Când eu am poposit peste un înger izgonit

Unde apun liliecii vineți și cuminți.

Cineva îmi suflă în ceafă.

Învață și tu intrările la rolul tău!

  

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

