Toate poveștile

Toate poveștile încep cu ,,a fost o dată”

povestea noastră de iubire a început cu ,,suntem acum”

acum când primăvara dă în clocot

când florile au răsărit pe drum,

și nu mă satur de iubire și dorul mă apropie de sunt,

toate poveștile de iubire încep cu a fost o dată

noi am început cu suntem acum

și nu mă satur iată, iată, iată

de liliacul ce înflorește-n drum.

Arată-mi, am spus, adevărul cuprins

de steaua nalbă ce locuiește în pieptul meu.

Tu ai răspuns, adevărul e sus

iubirea și frumusețea ne vine de la un Zeu

de aceea viața e unică, o primăvară

ce durează o viață sau o seară.

 

img_0272

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

