Boul și vițelul

Din ciclul, fără ciclu ,,fabula-rasa”

 

Un bou reinventat la poarta nouă

ne spune cum la poarta veche este…

domnule, tovarăș din poveste

și ne aduce argumente:

segmente, lapid-ături; uri, gravate pe piatră

cum povestea inventată

cu vițelul prost și mult hulit

fără să sugă a murit.

Aduce argumente în constatare

cum finul de fin, din ,,ursa mare”

a găsit un document cinstit

pe care scrie: Eu sunt un artist!

Acum eu stau strâmb și nu mă trag de șiret

cu un bou ce se dă înțelept,

eu vițel ce am fost omorât în acte

să mă prăjească la masa cu fapte.

Acum trist, așa ca un vițel pârlit

mă întreb cu întrebare,

boii ăștia au fost la jug din întâmplare?

20150604_204357-1

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

