Poem simfonic

Poem simfonic scris dintr-un condei
Au, au…! Sufletul chiar împărțit la trei,
Și adunat la conștiință
Poem lovit de aprigă dorință.

Am născocit tăcerea-n trei,
Tot trei, tot trei, strigă iar un tei
Apoi o bufniță mă dă de gol și țipă
Eu tac și mă acoper în voință.

Auzi-mă glumind și suspinând
Poemul zace pe un plan secund,
Plângă-mă și aibă-mă pe mine
În mine de cărbuni și de rubine,
Apoi prin nota sol sau la
Să curgă ca un râu din vorba mea.

Au, au… și apoi,
Cu și înainte de apoi.

IMG_0096

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

