Voi cu războaiele voastre

Mă urc pe picioroange să vă privesc,voi nu mă vedeți, sunt sus,

atât de sus încât soarele

mă biciuie cu înălțimea lui,

fulgi de lumină, nori de gând.

Eu știu că nu vreți să tulburați fericirea mea

doar gândul fericirii mele vă fac invidioși

și cum să mă suportați?

De aceea vă arăt iernile și înghețurile

eu alungit pe tocurile mele

vă privesc, mi-e milă de vreți mai mult
,

viața este atât de puțin…

Iubire!

  

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

