Eu si eu

Nu mai adaug nimic, nimicul din nimic
o pasăre cântă la geamul meu
eu si eu,
doar gândul flămând, văpăi logodite
alunecă, caverne troglodite
ursitoarele răbufnesc
iubesc, nu iubesc…
La ce să mai ascult zorii
când răbufnesc norii?
Si in acet timp eu sunt
cu mâna pe clenci
si tresar, caut melci,
melci călători cu o casă in spate
dreptatea a coborât din dreptate
am asternut scoarte albastre
intinse peste astre.
Mă intreb, mă frământ
Si in acest timp, doar sunt.

Iar te caut, pe tine, pe tine
Iubirea diminetilor senine,
Te sărut la plecare
Am frică de insingurare.

IMG_0253

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

