Zborul dintr-un mit

IMG_0567

Am avut de toate, dar n-am avut nimic:

-cerul și păcate

-gând și libertate

-soarele și noaptea

-dreptate, nedreptatea.

Am avut speranța apoi s-a pierdut

în noaptea ce inima a plâns,

apoi și mâncarea a fost doar amară,

iar focul a fost întreținut de-o vestală.

Când o dată, noaptea, a venit un înger

cu iubire-n gene, scintilații, fulger

și am descoperit iubirea

atunci și doar atunci, am avut totul

zborul dintr-un mit.

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

