Dragii mei munți

Copleșitoare neliniști
uitare, căutare, mirare,
dragii mei munți,
țara care a plecat dintr-o țară
odihnească-se
plângă-se
adună-se pe Ea,
țara care a plecat dintr-o țară
cu pădurea sa de nea
cu munții, dragi mei munți
și cu câmpiile la vale
cu apele ce șiroiesc în cale
cu…
dar, dragi mei munți
dar starea de durere
ah, tristețea naște
o oaste de lacrimi
în formă sărată
ca prima fată
ce din iubire s-a aruncat în groapă.
Grota miresii și muntele de la Slănic
Iubirea ce din iubire s-a murit!
Dragii mei munți
eu plâng cu lacrimile altora
viilor și iubirilor și nu mă împresura
și mă scurge de sudoare
peste mare ce e mare,
depărtarea, depărtare
și tot ce este nefericit
este pentru că fericirea nu există
în piatra craiului, sau baia baciului
în starea ,,dragilor mei munți”
o lacrimă
acolo și sarea și marea. Atunci!
IMG_0137

Despre petrujipa

Iubeste iubirea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

